Komiksová sukňa


Ako sme s fotografkou hľadali jeseň.
Po veľmi dlhej dobe som nevedela, o čom napísať tento článok. Neviem, či sa mi to vôbec niekedy stalo.. väčšinou je vždy niečo, čo chcem svetu povedať, čo ma trápi, na čo chcem upozorniť a keď mi nenapadá nič tak opíšem outfit. Keďže opisovanie outfitu ževraj nitko nečíta a je to nudné, tak asi prejdem k pocitom, ktoré už naozaj neviem, kto bude čítať :D Ja som v tomto zas taká iná a zaujímajú ma príbehy okolo vecí, oblečenia a outfitu. Napríklad ja som tento kabát vymenila za mianiačský (rozumej kúpený v Nákupných maniačkach) kostým, ktorý by som nevynosila. Alebo tie kotničky som kúpila asi 5 rokov dozadu cez Modrého koníka za 20Eur a boli s potlačou americkej vlajky s červeným opätkom a frajer sa mi vtedy vysmial, že sú ako z cirkusu. Tak som ich zafarbila na čierno a odvtedy ich nosím každú jar a jeseň :)


I keď mám rada jeseň, tento rok mám pocit, že prešla ani neviem ako rýchlo. Nejako som nestihla také to krásne klasické padanie listov, ktoré by sa dalo pekne zachytiť na fotkách. Väčšina stromov je už dosť riedka a listy na zemi skoro akoby neboli. Spomínam si na piešťanský park, cez ktorý som kedysi každý pracovný deň brázdila uličky do školy a počas jesene bol tak nádherný, že ani nebolo vidieť betónové chodníky. Všade boli popadané listy všemožných farieb :)


Sukňu, ktorú som si mohla vybrať zo stránky Cowcow.com, som vzala vo veľkosti L, čo som sa aj neskôr bála, či nebude veľká, keďže ostatné veci od nich by som prijala menšie (pozri staršie outfitové články). Na počudovanie mi sukňa dobre sedí na páse aj dĺžkou. Materiál je tiež v poriadku, strečový ale hrubší a zatiaľ je to jeden z najlepších kúskov z ich webu :)


Kabát: Reserved; veľkosť L; 79Eur
Top: Primark; veľkosť 40; 4Eur
Sukňa: Cowcow.com; veľkosť L; barter od firmy
Topánky: z bazáru; veľkosť 38; 20Eur
Kabelka: z výmeny
Náhrdelník: LukZu design
Okuliare: z Chorvátska
Fotila: Susy
UložiťUložiť

Menovky: ,