Darček pre muža


Asi sa zhodneme, že kúpiť poriadny darček pre chlapa je niekedy utópia. Tvária sa, že nič nepotrebujú a pritom potrebujú všetko. 
Keďže sa snažím vždy svojmu drahému darovať niečo originálne, kreatívne, rozhodla som sa spísať list produktov a služieb, ktoré odo mňa niekedy dostal. Možno vám to pomôže pri výbere napríklad vianočného darčeka pre svoju polovičku, otca, či súrodenca :) (nadpisy sú klikateľné linky)

1. Bohemia gifts&cosmetics
O tejto značke som sa dozvedela z blogu de la Licorne za čo jej nesmierne ďakujem! Môj drahý má už doma sprchový gél v podobe oleja do auta. Veľmi sa na tom bavil, je to pekný, vtipný a praktický darček, ktorým sa nedá asi nič pokaziť :) V portfóliu značky nájdete sprcháče, šampóny s podobizňou alkoholu, piva, motorových olejov či s nádychom retro.



2. Poukážka do holíčstva
Môj chlap sa veľmi nerád holí a tak chodí s porastom "ako boh dal". Na základe toho mi napadlo, že by sa mu o jeho bradu a vlasy mohli postarať v holíčstve ako sa patrí. Služba, ktorá na našom území v 90.rokoch  čelila bankrotu a hromadnému zatváraniu prevádzok, vďaka hipsterskému štýlu oslavuje svoj návrat. V Bratislave vznikli dve (ak sa nemýlim) pánske holičstvá so zákazom vstupu pre dámy, zariadené do riadneho gentleman's štýlu.



3. Kazeta na hodinky
Všetci milovníci a zberatelia hodiniek sa určite potešia vhodným odkladacím priestorom, kde budú tieto drahocenosti ukryté pred prachom a inými neduhami. Ak príjemca takejto mužskej šperkovnice nosí manžetové gombíky je to len bonus, na ktorý môžete pri výbere prihliadať. Ja som svojej polovičke zakúpila túto, tak som zvedavá na reakciu :)



4. Model auta
Toto je už viac individuálna záležitosť, keďže nie každý muž má vášeň pre automobily. Môj však áno a preto odo mňa niekedy dostane model auta, ktoré postupne zbierame a úspešne zaujali miesto lapačov prachu na poličkách. Minulý rok na vianoce som sa však hecla a kúpila mu model, ktorý si môže sám zložiť. Chce to čas a trpezlivosť a jemné ručičky. Keďže sa drahý ako mladý venoval lepeniu lietadielok a lodí, má všetky predpoklady na to tráviť čas pri skladaní auta. Takýto set nájdete v každom Dráčikovi či na oficiálnom webe výrobcu. Už len nájsť to správne autíčko :) Ja som kúpila Chevrolet Camaro 1969.


5. Multifunkčná pomôcka do peňaženky
Drobnosť, ktorá poteší a v mnohých situáciach zachráni kožu. Tento malý pomocník skrýva otvárak na fľašky, šrobovák, nožík a všeličo možné iné. Je v praktickom púzdre vo veľkosti kreditnej karty, čiže sa dá nosiť v peňaženke. Môj chlap svoj dostal pod stromček asi 2 roky dozadu, tento rok som ho objednala tatinovi. Len potom pozor pri kontrole na letisku, nemuselo by sa to stretnúť s pochopením.



6. Poo-pourri
Toto je  vtipné zaklincovanie darčeka, aké len chlap môže dostať :) Ak neviete, čo Poo-Pourri je, odporúčam prečítať recenziu, ktorú som na tento produkt robila. Ja som tento sprej kúpila tatinovi na jeho narodeniny a ešte ho má, takže tento rok sa u nás neujde nikomu.


7. Poukážka do e-shopu s oblečením
Darček vhodný pre hocikoho v akomkoľvek veku. Ak si netrúfate kúpiť veľkosť či štýl, ktorý sa nemusí obdarovanému páčiť, je jednoduchšie darovať mu kupón v určitej hodnote a najlepšie nechať výber na ňom. E-shopov je neúrekom, ja vypichnem Zoot, ktorý je jeden z najobľúbenejších v našich končinách. Celý rok je možné tu nájsť zľavy, široký výber dobrých a kvalitných značiek. 


Ako ste na tom vy? Máte už kúpené či vymyslené darčeky pre svojich mužov? :)


UložiťUložiť
UložiťUložiť
UložiťUložiťUložiťUložiť

Menovky: ,