Šaty od cowcow.com #1



Keď vám letné šaty zo spolupráce prídu v septembri :)
Na Instagrame som ešte v lete zaregistrovala súťaž, kde americký eshop cowcow.com hľadal plus size modelky. Zo srandy som sa skúsila prihlásiť, pretože väčšinou nemám na takéto záležitosti šťastie, no čuduj sa svete si ma vybrali. V podstate sa ani tak nejednalo o + modelky ako blogerky na spoluprácu.


Dostala som na výber 5 kusov oblečenia z ich Amazonu a 5 kusov z ich oficiálnej stránky. Prvé šaty, ktoré som sa rozhodla odprezentovať, sú z Amazonu a nájdete ich tu. Objednala som si v podstate zo všetkého veľkosť L, podľa daných mier som mala pocit, že najlepšie sadnú. V hornej časti sú mi  klasicky voľnejšie, mohli by byť viac upnuté. Materiál je inak skvelý, pevný, pri týchto šatách dosť ťažký a strečový. Bála som sa, či sa nebude jednať o takú zlú tenkú čínsku strečovinu, no napriek tomu, že balíček prišiel z Hong Kongu, sú dobre vypracované. 


Cowcow prišlo s celkom zaujímavým konceptom šiat, kde pri jednom strihu nájdete množstvo viariácii potlače. Záleží teda len od vás, do ktorej pôjdete. To sme pri Amazone. Ak zavítate na ich oficiálnu stránku, môže vás aj poraziť - v ponuke je nenorálny výber farieb, vzorov aj strihov. Čo je plus, že si môžete navrhnúť aj vlastnú potlač, treba mať však stiahnutý vysoko kvalitný obrázok alebo vzor. Ja som si takto skúšala spraviť niekoľko vlastných dizajnov, no kvôli nízkym pixelom obrázka sa mi to nepodarilo. Svoj návrh môžete nasledovne zaradiť do katalógu a pri kúpe vášho modelu niekým iným, dostanene zo šiat províziu. Docela dobrý systém, nie? :)


Je asi zrejmé, že nasledovné outfitové články budem venovať oblečeniu od tejto firmy. Takže to chvíľu potrvá než sa predvediem opäť v niečom vintage retro svojom :)

Šaty: Cowcow; veľkosť L; barter od firmy
Klobúk: kúpený v Chorvátsku; 80kn
Rifľovka: Gate; veľkosť 40; 10Eur
Sandálky: Tamaris zo Zoot; veľkosť 38; 25Eur

UložiťUložiť

Menovky: ,