Moje tekuté rúže I.



Najčastejšia otázka, ktorú dostávam je, aké sú moje najboľbúbenejšie a dlhotrvácne tekuté rúže. Trvalo mi asi mesiac než som dala článok dokopy, tak poďme na to :)

ZNAČKY DOSTUPNÉ V KAMENNÝCH OBCHODOCH
1. Essence XXL Longlasting cca 2,50Eur, semi-matný
Rúž, ktorý ma pre mňa najkrajšiu nude farbu s úžasnou vôňou. Škoda faktu, že mi na perách drží tak 10 minút, čo je pre mňa pri rúžoch jeden z najpodstatnejších faktorov. Ja mám odtieň 06 Soft Nude.
+ nelepí; nevysušuje; krásna vôňa; cena; nezvýrazňuje vrásky; dostupnosť
- nedrží; pri pití a jedení sa celý stratí; pigmentácia


2. Dermacol 16H Lip Colour cca 12Eur, matný a perleťový
Dvojfázové rúže, ktoré po vydaní zažili boom. Princíp je veľmi dobre vymyslený - na jednej strane je farebný tekutý rúž s matným efektom. Ak je pre vás žiadúci skôr lesklý efekt, na druhej strane nájdete bezfarebný lesk.  Ja ho používam až po niekoľkých hodinách, kedy ma už rúž na perách vysušuje a chcem im dodať nejakú hydratačnejšiu zložku. Je to inak nenormálne dlhotrvácny rúž, no preto je aj aplikácia náročnejšia. Treba ho naniesť veľmi málo aby nehrudkovel a preto je aj obtiažnejšie ho dopĺňať.Trošku mi vadí aj fakt, že niektoré z odtieňov sú trblietavé, ine sú len matné. Napríklad odtieň 4 je krásna červená farba, no odtieň 5 je trblietavý ako lesk.
+ výdrž; bezfarebný lesk; dostupnosť; vydrží aj pitie a jedlo; pigmentácia
- vysušuje; veľmi ťažko sa opravuje - dopĺňa farba, potom robí už hrudky; náročnejšia aplikácia; nezjednotený finish pri rôznych odtieňoch


3. Bourjois Rouge Edition Velvet cca 8Eur, semi-matný
Moje veľmi obľúbené tekuté rúže. Jedinú výhradu mám voči odtieňom, ktoré sú skôr zvláštne a nie ľahko si nájdu správny typ nositeľky.  Počula som aj mnoho názorov, že niekomu drží na perách len chvíľu. Takže odporúčam najprv vyskúšať len jeden, či vám vôbec sedí a drží a tiež radšej zájsť do obchodu a obzrieť si odtiene naživo :) Ja mám 01 Personne ne rouge! 03 Red pepper, 06 Pink pong, 07 Nude-ist, 10 Don't pink of it!
+ hydratačný; dlhotrvácny; stráca sa postupne; nezvýrazňuje vrásky; dostupnosť
- zvláštne odtiene na výber (najmä tie hnedé a nude); treba ho častejšie opraviť, keďže stráca svoju intenzitu; otláča sa (na pohár, vidličku..); slabšia pigmentácia, treba dosť vrstviť


4. Bourjois Rouge Edition Souffle de Velvet cca 10Eur, semi-matný
Je to nová formula obyčajných Velvetov. Má tiež semi-matný vzhľad a na perách vyzerá skôr prirodzene. To znamená, že na prvý pohľad to ani nevyznie, že máte rúž, iba zvýrazní farbu vašich pier v tóne rúžu. Na perách dlho drží a povedala by som, že je to dobrá alternatíva do pracovného prostredia :) Mám odtieň 05 Fucshiamallow.
+ hydratačný; nezvýrazňuje vrásky; dlhotrvácny; stráca sa postupne
- nie je veľmi pigmentovan; otláča sa; treba vrstviť


5. Pupa I'm Matt Lip Fluid cca 15Eur, matný
Aj napriek tomu, že tieto super matné rúže sú dlhotrváce, nepresvedčili ma k ďalšej kúpe vzhľadom na to, ako vysušujú. To sú už individuálne požiadavky, keďže niekto vyhľadáva práve extrémne matujúci finish. Taktiež mi vadia nepriehľadné obaly, pretože si neviem predstaviť pri viacerých kusoch, hľadať ten správny. Ja mám odtieň 070.
+ dlhotrvácny; super matný; stráca sa postupne; pigmentácia
- vysušuje; cena; zvýrazňuje vrásky na perách; nepriehľadný obal; výber odtieňov


6. NYX Soft Matte Lip Cream cca 7Eur, semi-matný
Veľmi známe tekuté rúže dostupné v širokej škále odtieňov. Majú krásnu vanilkovú vôňu a na perách sú veľmi príjemné. Nie sú extrémne matné, pripomínajú mi takú inú verziu Bourjois Velvet rouge. Po jedení ho však treba opraviť, stráca sa však postupne. Moje odtiene sú Abu Dhabi a Manille. Votriem sem ešte aj lesk od NYX v rovnakom obale, ktorý je veľmi príjemný a dobre pigmentovaný.
+ cena; výber odtieňov; vôňa
- pigmentácia, treba ho vrstviť; po čase vysušuje; treba opravovať aj po pití či jedení


7. NYX Liquid Suede Cream lipstick cca 8Eur, semi-matný
Novinka od NYXu v divokých farbách. Tieto dva rúže som obdržala na promo akcii NYX, sama by som si ich asi nekúpila. Musím však vyjadriť svoje sklamanie, pretože sa riadne otláčajú a rýchlo strácajú z pier. Oslovila ma však fialová farba, ktorú si plánujem kúpiť od niektorej inej značky, čo bude dlhotrvácnejšia. Modrý odtieň sa volá Jet-set a fialový Run the world.
+ výber odtieňov; cena
-  vôňa; výdrž; otláča sa; pigmentácia; nie je vodeodolný


6. Manhattan Lips2last cca 8Eur, matný
Rúž na rovnakom príncipe ako Dermacol. Žiaľ, Manhattan je u nás tiež tažšie dostať, v zahraničí je možné túto značku kúpiť v Bipa či Rossman. Formula aj dlhotrvácnosť je o niečo horšia ako Dermacol, Manhattan má však lepší výber odtieňov, no najhoršie označenie, aké som doposiaľ videla. Moje odtiene sú 46T, 56Q, 59U. Nechápem, ktorý marketér prišiel s takýmto nápadom a už vôbec nerozumiem vedeniu značky, že to odsúhlasili :D
+ dlhotrvácny; dobrý výber odtieňov; bezfarebný lesk; pigmentácia
- vysušuje; ťažšie dostupný; napriek tomu, že dobre zaschne pery sa o seba trochu lepia; stráca sa zo stredu pier


DOSTUPNÉ ONLINE
1. Gerard Cosmetics Hydra Matte Liquid Lipstick cca 12Eur, matný
Veľmi kvalitný tekutý rúž, ktorý je spojením mojich ideálov - je pigmentovaný, hydratačný a dlhotrvácny. Teší ma, že rozšírili odtiene, kedysi ich bolo dostupných menej. Pre milovníčky klasických rúžov, odporúčam siahnúť aj po tých z tejto značky, keďže sú ževraj rovnako dobré. Taktiež ich kontúrovacie ceruzky na pery stoja za kúpu, sú mäkké a dobre držia. Ja mám odtiene Everything's nice, Cher, Invasion, Ectasy, Immortal - čo je neuveriteľná vínová červená, ktorú nám vždy s kamoškou všetci na dobových akciách závidia :)
+ hydratačný; dlhotrvácny; nezvýrazňuje vrásky; dá sa dopĺňať bez problémov farba; stráca sa postupne; vôňa; pigmentácia
- asi iba to, že online je ťažšie si vybrať odtieň; po pár hodinách tiež vysušuje


2. L.A.Girl Matte cca 5Eur, matný
Dajú sa zohnať na eBay či na slovenskej Krasotike. Pre mňa bol toto veľký omyl, L.A.Girl je mládežnícka lacná značka a podľa toho na mňa aj pôsobia ich matné rúže. Nenormálne ma sušia a pociťujem pnutie pier. Už som ich aj posunula ďalej, pretože ich nevynosím.. Mala som odtiene Rebel a Timeless. Inak výber odtieňov je docela dobrý a nechýbajú samozrejme aj moderné fialové rúže :)
+ výber odtieňov; cena; super matný
- vysušuje; stráca sa zo stredu pier; zvýrazňuje vrásky; pnutie; vôňa; aplikátor


3. BHcosmetics Liquid Lipstick cca 9Eur, matný
Tieto rúže by som si len tak určite neobjednala, no brala som z oficiálnej stránky paletku očných tieňov od Carli Bybel a obzerala som, čo ešte prihodím do košíka. Rúže sú pre mňa takým lepším priemerom, pitie vydržia, jedlo už nie, ale zase sušia už po pol hodine náteru. Preto nepreferujem tieto super matné rúže, čo zvýrazňujú vrásky na perách, pretože vždy aj riadne vysušujú. Kúpila som odtiene Sandy a Samantha.
+ matný; pigmentácia; aplikátor
- dlhšie trvá než zaschne; dostupnosť;, vysušuje; zvýrazňuje vrásky; slabšia výdrž


4. Milani Amore Matte cca 7Eur, matný
U mňa sú v top trojke tekutých rúžov spolu s ich metalickými kolegami. Nádherne voňajú, majú dobrú konzistenciu a nie sú tak vysušujúce. Pomer ceny a kvality hrá určite prím. Mám odtieň hnedý 12 Loved a červený 13 Craze.
+ cena; výber odtieňov; vôňa; nevysušuje; dlhotrvácny; pigmentácia
- tvar a šírka aplikátoru


5. Milani Amore Mattallics cca 7Eur, matný
Nové zaujímavé spojenie farieb - matný rúž s metalickým efektom. Lebo matných sme tu mali už niekoľko rokov dosť, tak treba niečo nové vymyslieť, však :) ja som z nich nadšená, ak by mi vo výbere sedelo viac odtieňov, zoberiem všetky. Zatiaľ v mojej zbierke sú  04 Cinematic kiss, 07 Automatic touch, 06 Mattely in love.
+ cena; dlhotrvácny; hydratačný; vôňa; príjemný na perách; pigmentácia
- slabý výber odtieňov



WISHLIST
A ktoré tekuté rúže nespomenuté v článku sú ešte dobré a chválené?

1. DOSE Of Colors cca 17Eur
Rúže, ktoré sa vo svete stali hitom. Sú matné, v sýtych farbách a v rôznych prevedeniach. Už dlhodobo patria medzi špičku spomedzi matných tekutých rúžov.

3. Anastasia Beverly Hills cca 19Eur
Značka, ktorá sa svetovo spája najmä s top produktami na obočie. Tento rok vyšla aj s kolekciou matných rúžov, ktoré zožali úspech. Tie sa nesú najmä v nositeľných odtieňoch i keď Anastasia namiešala aj zopár extravagantných ako čiernu, tmavomodrú či oranžovú.

4. L.A. Splash cca 13Eur
Matné rúže označované ako za dobrý dupe (podobizeň) s Anastasiou. Sú teda lacnejšie aj dostupnejšie, dokonca aj na slovenskom eshope pinkpanda.sk Na výber je niekoľko rôznych "finišov" od saténového cez metalický až po matný. A farebne si príde na svoje aj konzervatívny nositeľ či kontroverzný, keďže v škále nájdete aj tmavozelený  či šedý odtieň.

5. Jeffrey Starr cca 17Eur
Známy kontroverzný vizážista, hudobník a youtuber má vo svojom portfóliu širokú škálu tekutých rúžov, ktoré sú vegánske. Sú chválené a dlhotrovácne. Ak ste kozmetickýh šialencom a nebojíte sa extrémov, nájdete tu odtiene ako žltá, biela, nebíčkovo modrá, oranžová či pastelové farby.

UložiťUložiť

Menovky: , , , , , , ,