RECENZIA: Odličovač od Oligodermie


Pretože šetrnných a dobrých odličovačov nikdy nie je dosť.
Preto som kývla na spoluprácu so stránkou zdravi-krasa.cz, odkiaľ som obdržala tento dvojfázový odličovač na oči od francúzskej značky Oligodermie, ktorá už funguje približne 40 rokov. Produkt sa teda skladá z dvoj zložiek pričom priehľadná je na báze vody s extraktom z nevädze a oranžová zložka je olejový exktrakt z broskyne s vitamínmi B, C, E. Odličovač nezanecháva mastný film, očné okolie neštípe, nedráži, no naopak ho regeneruje a ukľudňuje. Je teda vhodný pre všetky typy pleti a všeobecne dvojfázové odličovače sú lepšou voľbou pre citlivú pleť.

Pred aplikáciou je potrebné produkt pretrepať aby sa obe zložky navzájom prepojili. Potom sa aplikuje požadované množstvo na vatový tampón a pre lepší účinok môžete tampón predtým navlhčiť. Tak by sa mal odličovač lepšie rozpiť a nie je ho teda potrebné použiť tak veľa. Balenie je teda veľmi prínosné, keďže takto nezabudnete tekutiny dobre zamiešať a jednak je krásne viditeľné, ako rýchlo sa míňa.
Na tento produkt od Oligodermie som si prečítala mnoho pozitívnych recenzií, že som až smutná z toho, že z neho nie som tak veľmi nadšená. A to nie je prý dvojfázový odličovač, ktorému neviem prísť na chuť, neviem prečo.. odličujú ma v podstate rovnako ako iné, dokonca pri týchto na olejovej báze musím použiť viac tampónov, pretože zvyknú robiť fľaky a vyzerá to potom tak, že som na čele a lícach celá čierna od maskary. Koniec koncov, môže to byť spôsobené tým, koľko produktov používam - podkladovú bázu pod makeup, makeup, púder, fixačný sprej a na oči tež podkladovú bázu, tiene, mnohokrát linku a väčšinou používam vodeodolnú špirálu. Viem, že odličovač je primárne na oči, no čo je určené na očné okolie nemôže uškodiť celej tvári, takže odličujem vždy najprv oči a potom prebehnem aj pleť.

Plusom stále ostáva obal a nedráždivosť, len teda u mňa nespĺňa podmienku, že ma odlíči rýchlo a efektívne. Na českom e-shope ho kúpite za 399Kč, čo je necelých 14Eur.

CELKOVÉ HODNOTENIE: 3/5
PLUSY
- obal
- citlivý k očiam, nedráždi
- oči vyživuje a hydratuje

MÍNUSY
- rýchlejšie sa mi míňa, pretože ma neodlíči tak efektívne a rýchlo
- cena

Menovky: , ,