Na ktorých zahraničných stránkach kúpiť kozmetiku?


Keďže sa stále mnoho ľudí bojí kupovať zo zahraničných stránok, chcela som spísať článok s e-shopmi, s ktorými mám aj nemám skúsenosť a priniesť tak menší prehľad zahraničných stránok.

6. STRAWBERRYNET.COM
- americká stránka
- slovenský preklad
- vernostný program formou zliav pri častých nákupoch
- pri kúpe viacerých produktov jednej značky zľava

NEVÝHODY:
- pri nákupe nad 22Eur je potrebné uhradiť DPH, pri nákupe nad 150Eur clo
- stránka je pre mňa dosť chaoticky riešená

Zo strawberrynet som objednávala iba 1x a asi aj posledný. Mala som hrozné opletačky s platbou DPH, čo ma príliš odradilo od ďalšej kúpy. Dá sa to riešiť kúpou produktov do sumy 22Eur, avšak to mi nepríde výhodné, keďže z eshopov chcem väčšinou viac produktov.

***

5. BEAUTYLISH.COM
- americká stránka
- poštovné nad 50$ zdarma, inak 15$
- pleťová, vlasová a dekoratívna kozmetika, štetce a pomôcky
- zaujímavé značky ako Becca, Makeup Atelier, IT Cosmetics, Jefree Star, Natasha Denona..

NEVÝHODY:
- keďže je to US stránka, pri objednávke nad 22Eur plynie povinnosť platby DPH
- menší výber značiek

Z Beautylish som ešte neobjednávala, no zaujala ma selekcia značiek a najmä IT Cosmetics a Jefree Star. Ak nenájdem tieto značky na iných európskych eshopoch, je možné, že sa na nejakú objednávku ulakomím :) Nedávno som totiž z amerického bhcosmetics kupovala produkty spolu za 35Eur a žiadne DPH som neplatila..

***

4. LOOKFANTASTIC.COM
- britská stránka
- poštovné zdarma
- možnosť objednania beauty boxu
- na výber pleťová, telová, dekoratívna a vlasová kozmetika, parfémy, elektronika
- značky ako Bare minerals, Ardell, theBalm, Rimmel, Max Factor, Maybelline..

NEVÝHODY:
- selekcia značiek

Z lookfantastic som zatiaľ ešte neobjednávala nič, idem skôr po zľavách na rôznych stránkach, tu ma nejak nezaujalo zatiľ nič :) tak snáď v budúcnosti.

***

3. SEPHORA.PL a SEPHORA.CZ
- poľský eshop a nedávno spustila online obchod aj česká sephora
- značky ako Sephora, Pupa, Sleek, Smashbox, Makeup For Ever, Too Faced, Urban Decay..

NEVÝHODY:
- pri poľkskom obchode jazyková bariéra
- prepočítavanie meny
- mnoho vecí sa mi tu vidí byť drahších
- pošta vychádza na cca 11Eurz Poľska, cca 5Eur z Čiech

Chystám sa na nákup Too Faced makeupu Born this way a matného rúžu od Sephory, ktorý je ževraj veľmi dobrý. Z poľskej stránky som neodhodlala objednať, pretože polštine dobre nerozumiem a zle som sa na stránke orientovala. Veľkú radosť mi urobil český eshop, kde určite v budúcnosti nakúpim :)


***

2. FEELUNIQUE.COM
- britská stránka
- poštovné nad 40Eur zdarma
- zákaznícky program
- dobré zľavy
- na výber pleťová, telová, dekoratívna a vlasová kozmetika, parfémy, víživové doplnky, elektronika
- zdroj mnohých našich drogérkových značiek

NEVÝHODY:
- pomaly naskladňujú

Feelunique je pre mňa najmä zdrojom pre kúpu značky Urban Decay. Výhodou je, že naše známe značky nachádzajúce sa v drogériach, tu nájdeme mnohokrát v dobrých zľavách a lacnejšie ako v kamennej predajni.

 ***

1. BEAUTYBAY.COM
- britská stránka
- poštovné zdarma nad 21Eur (mení sa to v závislosti od kurzu, niekedy je to od 18Eur)
- obrovský výber značiek
- jednoduchá navigácia
- dobré zľavy a produkt zdarma k objednávke nad určitú sumu
- na výber pleťová, telová, dekoratívna a vlasová kozmetika, elektronika, kozmetika na nechty
- značky Anastasia Beverly Hills, Makeup Geek, Gerard Cosmetics, Stila, LA Girl, Missha..

NEVÝHODY:
- pomalšie naskladňujú
- chýba mi zákaznícky program
- neviem prečo, ale mne vždy objednávka z BB chodí až po troch týždňoch či mesiaci

Pre mňa je Beauty Bay top stránka na kozmetiku či už z hľadiska výberu, zliav alebo orientácie na stránke. Ak niečo chcem, určite hšadám najprv tu. Ako som spomínala, vadí mi pomalé naskladňovanie, číham takto na Too Faced Born this way makeup už niekoľko mesiacov a už ho ani na stránke nemajú :( Aj napriek tomu sa tu dá zohnať veľa dobrých značiek, čo na iných pre Slovensko dostupných eshopoch nie sú, žiaľ neviem nakoľko to bude ešte aktuálne vzhľadom na posledné udalosti v Británii..


Máte vy nejaký ešte iný obľúbený zahraničný eshop na kozmetiku? :)

UložiťUložiť
UložiťUložiťUložiťUložiť
UložiťUložiť

Menovky: , , ,