RECENZIA: Zbavte sa problémov s Oxy Water


Vďaka modrému koníku som po štetcoch od Zoevy, dostala opäť príležitosť testovať novinku na trhu - Oxy water.
Tento slovenský výrobok v sebe ukrýva vysoko okysličenú neperlivú vodu s obsahom O2 90mg/l. Kyslík v tele má za úlohu dodať energiu, zvýšiť koncentráciu, zlepšiť fyzickú kondíciu, okysličiť krv a má aj proti nádorové účinky. Samotná tvoriteľka Oxy water bola totiž kedysi diagnostikovaná onkologickým ochorením a tak chcela vymyslieť nejaké kyslíkové "take away" aj pre bežných ľudí. Najmä pre tých žijúcich v smogových veľkomestách je to určite plus.
Kyslík je bez zápachu, avšak táto voda má v sebe akýsi zvláštny buket pripomínajúci niečo z Red Bull. Okrem samotného pitia pre ľudí s problémami v ústnej dutine môže byť zaujímavé, že preplachovaním v ústach by mala mať voda praznivé účinky a taktiež sa môže použiť ako pleťová voda pre aknóznu pokožku. 


Obdržala som 7 kusov nápoja a tak som postupovala podľa odporúčanej dennej dávky 1 plechovka denne. Prvé dni som pila Oxy water v poobednajších hodinách. Spozorovala som zrýchlenie trávenia a každé dve hodiny som pociťovala hladové kŕče v žalúdku. Pre mňa nič príjemné, snažím sa jesť každé 3 hodiny v menších porciách a toto ma nútilo neustále niečo "dzobkať". Zvýšená produktivita či energia sa však u mňa neprejavila.
Ostatné dni som sa teda rozhodla piť vodu doobeda. Úspešne som nepociťovala extrémny hlad, no stále som sa necítila byť viac nabudená a energická. Zistila som, že sa mi však ľahšie spieva a rozpráva a pri dohľadávaní informácii k recenzii som sa dočítala, že nápoj pomáha aj hlasivkám. Zaujímavé..škoda, že Oxy neexistovalo v dobe, keď som ešte spievala v kapele :) Prejavila sa u mňa aj zvýšená dýchavičnosť, pravdepodobne je to spojené s prácou v klimatickom prostredí a životom vo veľmi prašnom a smogom znečistenom meste. Moje pľúca pravdepodobne dostali "šlehu" a nevedeli sa z toho spamätať - cítila som sa ako 100 rokov stará, keď som zadýchaná a s vyplazeným jazykom išla pešo na poštu, ktorú mám 10 minút chôdze od domu :D


Oxy water bude postupne dostupný aj v kaviarniach či iných gastronomických prevádzkach, momentálne je dostupný na čerpacích staniciach a v DM drogérii. Cena sa pohybuje od 1,50Eur - 1,90Eur za 250ml plechovku. 
V hodnotení som dala dole 1 bod za energiu, ktorú mi nápoj nedodal. Na mňa má takéto účinky iba zelený čaj, ani káva ani iné energetické nápoje u mňa nezvyšujú produktivitu a dúfala som, že Oxy water bude práve ten, ktorý mi v tomto dopomôže. Ďalší bod som dala dole za prehnané trávenie, ktoré som sama nečakala a 3 dni som tak jedla piate cez deviate. Avšak to ma vedie k záveru, že po tomto nápoji siahnem po ťažkých jedlách (napríklad štedrovečerné chody), kedy jeho tráviace účinky len privítam :) Tieto body ako celkové hodnotenie je však vysoko individuálne.

CELKOVÉ HODNOTENIE: 3/5
PLUSY:
- príjemná chuť
- vyhovuje mi, že nie je perlivá
- čisté hlasivky 
- tuzemský výrobok
- bez cukru a pridaných látok
MÍNUSY:
- zvýšený pocit hladu
- nedodanie energie

Poznáte Oxy Water? Vyskúšali by ste tento zaujímavý nápoj? :)

Menovky: