RECENZIA: Toaletná revolúcia s Poo-Pourri


Produkt, ktorý vyvracia myšlienky, že všetko na tomto svete už bolo vymyslené.
A ako najlepšie zaujať s výrobkom, ktorý je tak trochu kontroverzný? Dať mu rozkošný obal, použiť k nemu sofistikovanú reklamu a šialenstvo je zrodené :)


Myslím, že po pozretí reklamy je vám jasné, na čo slúži tento fluidný zázrak. Pre tých, čo video nevideli, tak Poo-pourri pohlcuje pach po vykonanej potrebe na toalete. Ak ste mojim pravidelným čitateľom viete, že sa rada orientujem na menej známe značky a netradičné produkty. Preto som bola veľmi potešená a zvedavá otestovať tento výrobok. Na reklamu som natrafila asi 4 roky dozadu náhodne na YouTube a už vtedy som sa smiala a vravela si, že čo už nevymyslia. Vo svete Poo-pouri zažilo veľký ošiaľ a konečne sa dostalo aj do našich končín vďaka www.poo-pourri.cz :)


A čo je teda na ňom také úžasné? Pre mňa všetko. Od nápadu, za ktorým stojí obyčajná žena z Texasu, ktorá pri svojom mužovi a dvoch synoch začala experimentovať so zmesou esenciálnych olejov až po roku vytvorila tú víťaznú, cez marketing až po samotnú funkčnosť produktu. Páči sa mi, že upútali vtipnou a elegantnou reklamou a že to celé majú premyslené do posledného detailu. Napríklad logo je namiesto stužky situované na rozloženom toaletnom papieri a tiež mi príde kreatívna krátka slovná riekanka, ktorá sa každou vôňou líši.



Poo-pourri je teda zložené z esenciálnych olejov bez pridaných chemických látok, ktoré sa nachádzajú v bežných osviežovačoch a sprejoch. Musím uznať, že citrusová vôňa je skutočne príjemná a funguje. Zatiaľ sme ho testovali len doma, ale viem si predstaviť, že v určitých životných situáciach, ktoré sú dobre vykreslené aj v reklamnom videu, bude užitočnejší. Okrem dovoleniek či chatovačiek s väčšou sociálnou skupinou, kde sa zdieľa jedna kúpeľna, Poo-Pourri môže byť aj zaujímavým vtipným darčekom :) 
Deklarujú, že jedno 59ml cestovné balenie vydrží na 100 použití. To sa predáva za 299Kč cca 11Eur, čo je aj jedinou mojou výtkou voči tomuto produktu.
CELKOVÉ HODNOTENIE: 4/5

PLUSY
- produkt skutočne funguje
- obal, dizajn, celkové prevedenie
- vôňa
-na výber niekoľko vôní
- vhodný aj ako vtipný darček 

MÍNUSY
- cena


Čo si myslíte o tomto produkte vy? Vyskúšali by ste? :)

Menovky: ,