Narodeninová GIVEAWAY :)


Marec a apríl je pre mňa a môj blog čarovný - v marci mám narodeniny ja a 1.4.2015 som uverejnila na blog svoj prvý článok a to fotenie šperkov pre moju dobrú kamarátku šperkárku a blogerku Zuzu :)
Ďalším hybným motivátorom pre spravenie druhej giveaway je počet hlasov, ktoré ste mi doposiaľ odovzdali v súťaži Bloger roka 2015. Sama som prekvapená týmto úspechom keďže môj blog má necelý rok. Aj keď ma do konca súťaže predbehnú iné blogy a vôbec nebudem vo výbere, je to pre mňa obrovská pocta a dôvod, prečo blogovať. Viem, že je to otrepané, no skutočne som nečakala taký úspech :) Preto som sa rozhodla urobiť výročnú giveaway a rovanko ako vo vianočnej súťaži aj tentokrát som balíček zostavila zo svojich vecí, nič nie je sponzorované.  A o čo teda môžete súťažiť? 

OBSAH GIVEAWAY BALÍČKA: 
- sada neznačkových štetcov
- sada neznačkových cestovných štetcov aj s obalom
- hubka na makeup
- rúž Avon Perfectly Matte Lipstick odtieň Splendidly fuchsia
- vzorky La Roche-Posay a Clinique




PODMIENKY:
- sledovať verejne môj blog cez GFC (na spodu stránky) alebo klik na tento link
- like moju FB stránku s líčeniami https://www.facebook.com/drewsbeauty/
- napísať mi do komentára váš email aby som Vás mohla v prípade výhry kontaktovať :)
- doručovacia adresa SK, CZ

Koniec súťaže 4.4.2016 o 24:00, výherca bude vygenerovaný pomocou Random Number Generator.

Menovky: ,