Kozmetické nákupy v januári


Tento mesiac toho nebolo až tak veľa, pretože som oplieskala najviac peňazí klasicky na beautybay a feelunique a objednávky ešte očakávam, takže sa môžete tešiť na fotky a recenziu nabudúce :)

Začnem výmenami - úvodná fotka sú rôzne výmeny. Lak od essence by som si sama asi nekúpila, myslela som si, že trblietavé laky mi držia na nechtoch ešte horšie ako klasické, no s gélovým nadlakom od essence vydržia rovnako dlho ako iné laky (pravá ruka cca 3 dni, ľavá cca 5 dní). Niektoré si asi vravíte, že tak málo? No pre moje nechty je to výkon :)
S blogerkou Aura Beauty som menila rúž Jordana v odtieni 02 Matte Blush, ktorý ma veľmi potešil s príjemnou nude farbou. Ďalej matný rúž od Makeup Revolution v odtieni All I think about is you (skutočne kratší názov si už nevedeli vybrať), ktorý som žiaľ ešte nevyskúšala a ako darček som dostala broskyňový tieň Artdeco :)
Matný rúž od Pupa v odtieni 070 ma naživo trochu prekvapil, je to totiž taká barbie ružová a nie som si istá, či ho vynosím.

V Berlíne sme mali apartmán oproti Rossmanovi, kde sme sa boli jeden večer pozrieť a vykúpili sme dlhotrvácne lesky od Manhattan. Vzala som odtieň 46T, pretože mám pocit, že mi dochádza môj matný rúž od Bourjois v tejto farbe. Siahla som aj po štetci na lícenku, ktorý je fajn, ale je zase skosený, čo som nechcela a v balení to nebolo moc dobre vidieť. Konečne som našla telovú ceruzku na oči od Rimmel, ktorá bude pekne mäkko vyzerať, keďže ja si pripadám s bielou ceruzkou vo vnútornom kútiku oka smiešne :D



V ďalšej výmene som obdržala dva suché oleje a cestovný sprchový gél od Nivea. 


Na instagrame som náhodne raz narazila na americkú kozmetiku, ktorá vyrába svoje produkty vo vintage štýle. Úplne mi rozumiete, že moje srdce okamžite plesalo si niečo kúpiť, však? :) Želala by som si, aby neposielali k nám aby som zas zbytočne neutrácala za to, čo nepotrebujem. Nuž ale prekvapili ma a fungujú už aj na európskej doméne http://besamecosmetics.eu
Po uzretí cien som silno začala kalkulovať, na ktorý dobovo vyzerajúci produkt toľko utratím. Rozhodla som sa pre 1920 Mascara cake. Je to maskara, aká sa vyrábala kedysi, čiže vo forme hrudky a aplikovala sa kovovým hrebienkom. Normálne je táto hmota tuhá, pevná a vôbec nefarbí. Reaguje až pri kontakte s vodou. Mala by sa preto ľahko aplikovať, vrstviť a jednoducho odlíčiť. Skúšala som ju asi len 2x, takže ešte nemám na túto srandičku ucelený názor. Určite sa oň niekedy neskôr podelím s recenziou, ktorú chystám aj pre náš pripravovaný dobový online magazín Vintage Style Tips :)




Raz som sa zastavila pri stojane essence a objavila tam tieto mono tiene. Mali krásne farby, dobrú maslovú konzistenciu a na ruke nádherne pigmentovali. Rozhodla som sa vziať si tieto dva odtiene, pretože mi chýbala pekná studená rozjasňujúca farba (odtieň 09) na viečko alebo do kútika oka a cestou na Kubu sa mi rozbil môj jediný rozjasňujúci púder a tieň 19 bol taký fajný kandidát. Tiene sú naozaj krásne, no musím použiť dobrú podkladovú bázu (v mojom prípade táto od Pur) aby držali.


Posledný zaujímavý nákup tvorili tieto 3 matné rúže od L.A.Girl. Kupované cez eBay za cca 4Eur a s predajcom som si dohodla jednotné poštovné za nejakých 5Eur. Z troch vybraných sa mi najviac páči odtieň Timeless. Je to pre mňa pekná studená farba. Odtieň Rebel asi vôbec nevynosím, je to taká čisto čučoriedková farba, pričom na obrázku vyzeral ako výrazný hnedý rúž. V tomto tieni sa necítim komfortne, no rozhodla som si ho zatiaľ nechať. Za tú cenu kto vie, či sa mi nebude hodiť na nejaké fotenie či líčenie niekoho iného :) Hnedý odtieň Fleur je na môj vkus moc teplý a kvôli tomu som ho zatiaľ moc nenosila. Výdrž je lepšia ako pri niektorých lacných matných produktoch, no nie až taká dobrá ako je tomu pri top leskoch od Dermacol, Manhattan, Bourjois či Gerard Cosmetics. 


Menovky: , , , , , , ,