RECENZIA: Spodné prádlo od moje-bielizen.sk


Je to neuveriteľné, no ani nie po pol roku fungovania tohto blogu som sa dostala k svojej prvej spolupráci s e-shopom a to rovno so spodným prádlom! Veľmi sa tejto situácii teším vzhľadom na to, že som v prádle bola najmä človek praktický a mala som doma len tri podprsenky - čisté, bez vzoru a uhádli ste v telovej, bielej a čiernej farbe. Jednak mám problém na seba v bežných obchodoch tento malý kus odevu kúpiť a jednak som si vždy myslela, že na čo čipky, keď ich aj tak nikto nevidí. Avšak po niekoľkých prehliadkach v spodnom prádle som pochopila, že aj v ňom môžem vyzerať neobyčajne a žensky. A presne tak sa cítim v tomto komplete od Affinitas, ktorý som obdržala od moje-bielizen.sk

Komplet prišiel pekne zabalený aj s vešiakmi. Hneď ako som prádlo vybalila z balíka, rozhodla som sa ho vziať na jedno dohodnuté fotenie v ateliéri s fotografom Pierce Hoffmann. A tak vzniklo pár profesionálnych fotiek, aby táto recenzia bola zaujímavejšia aj po vizuálnej stránke :)


Čo sa týka samotnej stránky, výhodou je, že zakúpený tovar môžete nepoškodený vrátiť. Okrem spodného prádla tu môžte nájsť, pyžamá, košielky, oblečenie, športové oblečenie topánky a to všetko rovnako pre ženy ako aj pánov, dokonca niečo málo aj pre deti. Veľkosti väčšinou od XS - XXL.


Hneď na úvod musím odovzdať poklonu personálu, ktorý vedel iba na základe mojich fotiek odhadnúť veľkosť podprsenky a to 85D, ktorá sadla ako uliata. Páči sa mi, že ramienka sú odnímateľné a tak sa dajú najmä v letných mesiacoch prispôsobiť napríklad krížovému  či plavkovému strihu oblečenia na chrbáte. Košíky sú vystužené iba na spodnej časti, čo je podľa mňa ideálne, pretože prsia sa tým zbytočne nezväčšujú ani nezmenšujú. K samotnému prevedeniu podprsenky nemám čo dodať - potlač pôsobí romanticky a žensky a čipka zase rafinovane a sexi. Keďže košíky nie sú potiahnuté čipkou, je tento kúsok ideálny aj do obtiahnutých odevov. Túto podprsenku si môžete kúpiť na stránke moje-bielizen.sk za 26Eur.


V prípade nohavičiek sa bohužiaľ netrafili a veľkosť L je mi trochu malá. To je to prekliatie hruškových postáv, ak by som dolu nebola priširoká, chápem, že inej postave by táto veľkosť k vrchnej časti prádla sadla. Je to škoda, pretože materiál je veľmi príjemný a v prípade väčšej veľkosti by mi vyhovoval aj strih. Nohavičky stoja 11,40Eur a nájdete ich tu.

Ako sa tento set páči Vám? :)

Menovky: , , ,