Elegantná salonka



Veľmi som chcela dať do nejakého outfitu túto sukňu, pripomínajúcu salonku :) Vydražila som ju ešte dávno na eBay, myslím, že stála nejak 8Eur. Sukňa dosť rozširuje, to musím uznať, a taktiež by som ju potrebovala mať aspoň o 2cm širšiu aby som sa v nej necítila ako hurka. Uvažujem nad tým, či si ju nedám trošku skrátiť, lebo mám pocit, že táto dĺžka mi skracuje nohy.
Je trochu extravagantným kúskom aj na mňa a preto je tento outfit vhodný skôr na večer, či do divadla.Preto som k nemu skombinovala iba klasickú bielu košeľu a na spestrenie som si dala náhrdelník z dielne LukZu Design, ktorý sa svojimi zelenými kamienkami k tomuto náramne hodí. Lodičky by som prijala vysoké špicaté, no mám zatiaľ iba tieto s nízkym opätkom :) Kabelku, ktorú moc nie je vidieť, som dala čiernu s flitrami, ktorú som obdržala k nejakej objednávke Mary Kay.


Sukňa: eBay/veľkosť L/8Eur
Košeľa: H&M/veľkosť 40/1,50Eur (kúpená v sekáči)
Lodičky: F&F/veľkosť 38/cenu si už nepamätám
Náhrdelník: LukZu Design
Kabelka: Mary Kay

Menovky: , , ,