RECENZIA: Bieliace pásiky na zuby Crest 3D White


Konečne očakávaná recenzia na bieliace pásiky :) Rozhodla som sa skúsiť toto domáce bielenie, pretože som naň počula pozitívne ohlasy a jednak aj preto, že američania si biela zuby ako na bežiacom páse a existujú. Objednávala som zo slovenskej stránky bieliace-pasiky.com. Tých balení tam ponúkajú milión, sama som nevedela, ktoré mám kúpiť a tak som sa nechala zlákať na sadu Professional Effects, ktorá mala najviac ocenení. K nej som si objednala zubnú pastu Glamorous White, ktorá má podporiť bieliace účinky a ako darček som dostala cestovnú pastu Brilliance.

Komu sa nechce čítať, môže si recenziu popočúvať vo videu (na konci článku).


Pásiky v tejto sade sú na 20 dní, majú sa aplikovať na horný a spodný chrup po dobu 30 minút. Pred použitím by nemali byť čerstvo umyté zuby.  Priznám sa, že niekedy som ich mala aj 45minút, no žiadnu špeciálnu citlivosť som nezaznamenala. Zo začiatku som trochu cítila zuby, keď som pila studenšiu vodu a taktiež jeden deň som si ich dala krátko po večeri plnej chilli papričiek a vtedy som mala problém zaspať ako ma boleli zuby. Odvtedy som si ich radšej dávala v rámci večernej hygieny a domácej manikúry.



Myslím, že už podľa úvodnej fotky ste si mohli všimnúť na mojich zuboch rozdiel - áno, pásiky skutočne fungujú, vybielili mi žltú farbu, ktorú som mala hlavne na bokoch horného chrupu, čomu sa veľmi teším :) teraz je len otázne ako dlho toto bieliene vydrží. Ešte musím podotknúť, že všetky fotky som fotila pri dennom svetle a zrkadlovkou, no neviem ovplyvniť svetelné podmienky, preto má každá fotka trochu iný tón. Ak sa zažltnutie po určitom čase vráti, som ochotná o rok bielenie podstúpiť znovu :)

 

 

CELKOVÉ HODNOTENIE: 4/5
PLUSY
- vybielenie funguje
- nosenie pásikov je celkom pohodlné
- tento bod je vysoko individuálny, no u mňa sa neprejavila zvýšená citlivosť po vysadení pásikov
- dostupnosť produktu
- darček k objednávke

MÍNUSY
- cena
- počas 20 dní používania pásikov som mala zvýšenú citlivosť na zuby
- bielenie mi vydržalo cca pol roka 

Tento článok nie je sponzorovaný a všetky produkty som si dávnejšie objednala sama.

Menovky: , ,