Letná romanca


Moje prvé profi blogerské fotenie. Tak by som nazvala tieto fotky, pretože s fotografom sme sa dohodli na fotení mňa v mojom outfite. S výsledkom som veľmi spokojná, hodili by sa mi takéto fotky na každý outfit, škoda, že deň nemá viac hodín aby bol na to čas. 
Keďže na väčšine fotkách bývam dosť nalíčená, tu som chcela pravý opak a dať to trochu do líčenia bez tieňov, ale za to zvýrazniť pery. Outfitom som chcela stvárniť niečo, čo si oblečiem na večerné letné posedenie s nápojom ľubovoľnej chuti :)

A ako si leto užívate vy? :)

Fotograf: Ivan Masár
Vizáž: Drew's Beauty








Šaty: Bohoo/veľkosť 12/9Eur
Lodičky: F&F/veľkosť 38/cenu si už nepamätám
Kabelka: vintage bazárik na FB/7Eur
Sako: eBay/veľkosť XL/7Eur
Šperky: náušnice a jeden prsteň sú handmade, ostatné prstene z výmeny a náramok je z eBay

Menovky: , , , ,