Augustové nákupy


Úvodný obrázok som naschvál chcela použiť trochu netradičný a to popdrsenka a župan. Športovú podprsenku som si nenechala ujsť v Lidl za 6,99Eur, veľkosť L, veľmi dobre drží a je pevná. Niet čo dodať za málo peňazí veľa muziky. A k županu sa dostanem neskôr :)

Listové kabelky som vôbec nezvykla nosiť a v poslednej dobe mi dosť v šatníku chýbali. Tak som pri poslednej návšteve môjho obľúbeného Vintage shop by Textile house v zľavách "všetko za 3,00Eur" kúpila rovno tri. Pri bledohnedej mi vôbec nevadí používaný look a mám pocit, že je aj kožená.


Toto krásne nové pončo som vymenila s jednou kočkou..a chceli by ste odo mňa asi veľa aby som si pamätala za čo to bolo :D


Vo Vintage sekáči som kúpila aj tieto dvoje šaty s véčkovým výstrihom, jedny na leto a paradoxne tie na jeseň/zimu s dlhým rukávom sú tak tenké a priehľadné, že  si vyžadujú nejakú kombinetku pod ne.

A nákup uzatvára už vyššie spomínaný župan, ktorý rozložený na zemi vyzerá nie moc prívetivo, no na postave je krásny, sexy a vintage. A za 3Eur som ho tam nemohla nechať. V akcii ho môžete vidieť na fotkách v recenzii spodného prádla tu. A posledné šaty som už predviedla v outfite tu.

Menovky: ,