Skromné nákupy za júl


Už chápem, prečo je leto uhorková sezóna. Človek má toľko aktivít a zrazu nestíha ani vlastný blog. Ako to máte v lete vy? Takže sa touto cestou ospravedlňujem, že som sem nič nepridávala. Už chystám aj článoček o nákupe kozmetiky za posledný mesiac, ktorej bolo viac. A teraz už k samotným nákupom :)



Nedávno som obdržala 2 hand made kúsky v podobe náhrdelníkov, ktoré som si objednala od ZuZu. Tieto náhrdelníky vystupujú pod jej novou značkou LukZu design. Čierny so zelenými kamienkami som použila v mojom outfite tu. Milujem túto kolekciu a v budúcnosti plánujem kúpiť ďalšie kúsky :)

 
Notičkové šaty som vydražila na eBay za 10$. Materiál je taký pevný nestrečový, je možné, že ma aj rozširujú ale je mi to jedno :D veď sú to predsa šaty s notami!! Zhodou okolností som nakombinovala z týchto šiat a červeného náhrdelníku môj tohtoročný halloweensky kostým :)

A v poslednom rade sú topánočky z Lidlu. I keď som si už hovorila, že oxfordky si kúpim jedine kožené, nuž za 8Eur som nemohla odolať. 

Menovky: ,