Piknikové kratochvíle

V sobotu sme sa zišli a dobovo piknikovali. Bola to veľmi príjemná udalosť, i keď v trochu tropickom počasí, tak sme sa ukrývali pod maskovačkou či vojenskými stanmi. Ten náš mal na starosti pin-up premeny návštevníkov - žien, ktoré sme dobovo učesali, nalíčili, odeli a pofotili na piknikovej deke. 

Menšia reportáž v TV JOJ (35:05) tu.
Rozhovor s českou pin-upkou Dashou Marlen tu. 


Ja som sa zhostila vizáže, ako je možné vidieť v mojej silnej póze so štetcovým opaskom. Bola to skvelá príležitosť si vyskúšať líčenie niekoľkých žien za sebou a po líčení počuť tie slová, že sa cítia krásne a jedinečné, je na nezaplatenie :)



Bolo mi cťou spolupracovať s Dášou Marlen z Českého pin-up a vintage, ktorá ako správna dobová štylistka česala a odievala žienky, ktoré sa na chvíľu chceli stať dobovou dámou. 
A takto to vyzerá, keď dámy nakupujú maffinky a raw koláčiky :) 


Pokročilá hodina nám dopriala aj trochu voľna a času na profi fotenia. Fotografov tu bolo hneď niekoľko a akonáhle sa ocitol nejaký zaujímavý objekt na deke, spŕchlo sa ich k sebe aj zo 5 a cvakali ako  na workshope :) Vďaka tomu, sa mi podarilo získať pár pekných fotografii.






















A takto sme v piatok večer rozdávali letáčiky a lákali ľudí na piknik :)


Veľká vďaka všetkým, ktorí sa na pikniku podielali a nabudúce odporúčam prísť a zapiknikovať si s nami :) Poučili sme sa z chýb a ďalší piknik určite bude niekde v dostupnejšej lokalite ako je bunker za Bratislavou, kam nechodí ani mestská doprava.

Menovky: , , , , ,