Dobové fotenie


Dobové foteníčko so super fotografickým párom Čičmanskími. Fotilo sa v Piešťanoch v parku a na kúpeľnom ostrove, kde v tento deň prebiehala prehliadka historických vozidiel Zlaté stuhy. Viete si predstaviť, že fotiť pri autách bolo náročné, pretože všade veľa ľudí a nájsť také, aby bolo pozadie kríky a tráva, nebolo jednoduché :) ale podarilo sa a tak mám fotky aspoň pri sanitke.
Outfity som sa snažila ladiť tak do 40tych rokov, je mi jasné, že nie úplne to sedí. Taktiež odpustite mi môj účes, no už od rána som behala s takými vlasmi po vonku + veterné počasie a neskôr prezliekanie na fotenie spravilo svoje a tak vyzerám ako rozcuchaná dáma.. dúfam, že to nepokazilo dojem :)

Fotografi: Čičmanskí 
Vlasy a vizáž: Drew's Beauty
Lokalita: Piešťany











Šaty: všetky sú z Textile House Vintage shop
Klobúk: bazoš.sk
Rukavičky: vintage bazárik na FB
Topánky: Deichman (to ste nečakali, však?)/veľkosť 38/8Eur
Opasok: eBay
Perly: ak si dobre pamätám, tak sú z Avonu alebo Oriflame
Kabelka: originál po prababičke

Menovky: , , ,